3 tehnici simple de crestere a vanzarilor

3 tehnici simple de crestere a vanzarilor

Fiecare afacere creste odata cu vanzarile pe care le produce. Desi in contextul recesiunii economice, vanzarile au reprezentat segmentul cel mai afectat, va prezentam trei metode simple, dar eficiente prin care va puteti creste cu usurinta volumul vanzarilor:

 

  •  Instruirea personalului

Cunostintele, calitatile si aptitudinile profesionale trebuie sa le dobandeasca atat ocupantii posturilor de conducere, cat si personalul executiv. Instruirea si formarea personalului se poate face prin mai multe cai, cum ar fi: participarea la cursuri de formare profesionala, organizate atat de angajator cat si de furnizori de servicii de formare profesionala, formare individualizata, precum si alte forme de pregatire convenite intre salariat si angajator.

 

  •   Intrarea pe noi piete, ca de exemplu piata achizitiilor publice, prin licitatia.ro

Intrarea pe piata achizitiilor publice poate simplifica in mod semnificativ cresterea vanzarilor. Participarea la licitatii poate aduce contracte noi, care maresc consistent profitul unei intreprinderi. Pentru a fi informati corect si la timp despre liciatatii, firmele pot apela la site-uri de monitorizare a licitatiilor, precum www.licitatia.ro. Odata externalizat serviciul de monitorizare licitatii firmele economisesc resurse importante ( timp, bani, personal) pentru a identifica aceste licitatii si se concentreaza pe procesul de pregatire a documentatie si participare.

Potrivit studiilor realizate de licitatia.ro, piata achizitiilor publice este una dintre cele mai mai benefice, intreprinderile avand sanse mari sa obtina contracte cu valori ridicate. Zilnic se monitorizeaza peste 1000 de licitatii, fapt care arata ca intrarea pe aceasta pe piata este un pas inainte in dezvoltarea unei afaceri, care implicit duce la cresterea vanzarilor.

 

  •  Organizarea si planificarea campaniilor promotionale

Tot mai multe companii promoveaza crearea unor relatii apropiate cu clientii, incercand sa ii apropie si tratandu-I ca pe niste parteneri importanti. Creearea programelor de loialitate/ fidelitate si oferirea unor cadouri sau discounturi personalizate va face ca acestia sa nu uite ca sunt apreciati la nivel individual si nu ca facand parte dintr-o clientela care doar produce vanzari.

 
Zilnic trec pe langa noi mii de oportunitati pe care le ratam pentru ca nu suntem bine instruiti, informati si organizati. Licitatia.ro ofera solutii pentru cresterea vanzarilor si acces la mii de oportunitati de pe piata achizitiilor publice.